Wednesday 9 November 2011

mengapa ia PERCUMA??

Ya, mengapa PERCUMA? Sedangkan nak belajar memandu pun ada bayarannya.kan?

Pernahkah ada suft di internet dan mencari tempat-tempat untuk belajar FOREX?Sudah tentunya bukan kerana saya pun salah seorang daripada anda juga (dulu).Tapi rupa-rupanya segala yang anda mahu pelajari boleh anda dapat secara PERCUMA. Saya sendiri pernah membayar untuk belajar mengenai FOREX (terima kasih kepada yang mengajar ye) dan adalah sedikt ilmu mengenai FOREX. Namun setelah beberapa ketika, saya menjumpai segala-galanya di internet tanpa sebarang bayaran pun, malah teknik-teknik yang diajar lagi padat yang profitable(ni term yang selalu trader guna.

Didalam Blog ini,saya akan memperkenalkan kepada anda,terutamanya para newbies tentang FOREX, bermula dari pengenalan hinggalah cara-cara untuk trading.Saya akan ringkaskan segala-galanya agar anda semua dapat memahami dan mengadaptasikan ilmu yang akan saya kongsi di dalam blog ini.

Yang penting,segalanya adalah percuma!
Jumpa lagi di next post saya!

1 comment:

  1. Benar, sekarang ini banyak sekali artikel tentang tarding forex yang bisa kita manfaatkan dengan baik tanpa perlu harus bayar karena rata - rata memberikan gratis, namun yang terpenting sekarang ini adalah kita harus bisa melakukan trading dengan efektif sehingga kita bisa mendapatkan profit. untuk trading yang efektif, sekarang sedang saya usahakan dalam trading yang saya lakukan di broker octafx

    ReplyDelete