Wednesday 9 November 2011

SALAM PERKENALAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua.Semoga para pembaca sihat-sihat hendaknya.Secara ringkasnya akan saya terangkan siapa saya dan tujuan blog ini dilancarkan. Saya tahu anda semua tidak berminat hendak tahu dengan banyak mengenai saya,jadi cukuplah sekadar saya memperkenalkan diri saya sebagai Anuar dan saya berasal dari Negeri Sembilan,Malaysia.

Tujuan blog ini adalah adalaha usaha ikhlas saya untuk memperkenalkan pembaca keada FOREX ataupun Tukaran Wang Asing.Secara asasya,FOREX bermaksud memperdagangkan mata wang (saya singkatkan maksudnya agar senang dan cepat difahami).

Mari kita straight to the point (kan senang).Banyak tempat (tak kira individu ataupun berkumpulan) menawarkan cara-cara belajar FOREX.Namun,bayaran (ikut kadar masing-masing) dikenakan sebagai yuran untuk belajar.Akan tetapi,blog saya ini akan menawarkan pembelajaran mengenai FOREX secara PERCUMA( best kan??).

Mengapa ia PERCUMA?ikutilah post saya di kemudian nanti.
Akhir kata,sehingga kita bertemu lagi.


No comments:

Post a Comment